P & J <3

I onsdags så var det pay and jump :)  Red bara syrran då :) Hoppade 80-90 :) hon gick inte så bra då :// men jag gnäller lite på banan och framhoppningen ! Det var jätte geggigt att rida ! Det blev ju bara jobbigt för hästarna :O  men men vi försökte iallafall :) <3    och i onsdags så började vi skolan :( FYFÖÖÖÖR !! men men ...
Nu har man gäster som är här och firar min systers födelsedag :) Hon fyller 16 idag ! :) GRATTIS hanna :)
Jag var nere i stallet innan idag och red ammo på banan :) Han var jätte pigg :O men det är ju inte så konstigt :P Han vilade igår och sen blåste det rätt så mycket också :/ Men efter att jag hade ridit så packade jag sakerna tills imorgon :) Ska tävla i Råby imorgon med båda pållarna :D <3 hoppas det är fint väder imorgon ! :D <3
//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0