Tävlingen ;D <3

Hej Hej , idag så var det ju tävling ! :D gick riktigt bra ! :D<3 Syster-Yster rev ett i grunden i L:C :/ hon brukar inte riva , men bättre det än att hon stannar ! :) <3 Sen Ammo gick felfritt i både L:C och L:B :) I L:B så hoppade vi en mur stillastående typ ;P hehe ;) Duktig pålle man har !! :) <3 Älskar mina hästar grymt mke ! !:) <3
Sen nu när jag har varit hemma så har jag sålt lite jultidningar :) Säljer det för jag MÅSTE ha pengar !! ;) <3
Imorgon så ska Hanna tävla Syrran i dressyr på hemmaplan :) Jag skulle vatt med på Ammo men känner att jag inte riktigt är färdig med galoppen :) <3 Vi får ta nästa tävling isället :) <3
Vill ni veta en sak ?? KOMMENTERA ISÅFALL SÅ SKRIVER JAG DET ;D <33333
//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0