Hejsan!

Hej jag heter Moa och är 13 år :)
Jag älskar hästar därav namnet på bloggen :p

I bloggen kommer jag skriva mest om mina hästar, SysterYster och Amoro, jag kommer också såklart skriva om andra hästar och såklart om vad jag gör på dagarna :D
Jag hoppas ni gillar bloggen.

Min syster som heter Hanna har också en blogg och bloggar mycket om våra hästar, bloggen heter : www.beautiifulhorses.blogg.se

Jag tänkte berätta lite om mina hästar :)

Amoro

Amoro är en mycket fin och trevlig unghäst ! Vi köpte honom i slutet av 2010 så vi har inte haft han så jätte länge men vi har ändå kommit långt med tanke på att vi har kvalat oss in på 5 års championatet. 
Jag brukar vara ute på hopptävlingar och hoppa honom och han går ofta som en dröm ! 
Han är en d-ponny och är en valack på 5 år :) 
Jag tränar dressyr 1 gång i veckan för tränare och då går han mycket bra. Jag har bara tävlat lite smått på klubbtävlingar där jag tycker det gått ganska bra :)

detta är min fina unghäst som jag är ute och tävlar med :) jag har kvalat in till 5 års championatet med han detta året (2011) vi har haft han i ungefär ett halvår :)
Detta är Amoro när vi tävlar börjes cup 2011 :)

SysterYster

SysterYster är en mycket snäll och duktig häst! Hon gör i stort sätt aldrig något dumt. Vi köpte henne år 2008 så hon var vår första ponny :D
Jag tävlar henne i hoppning och det har faktiskt gått lite uppochner eftersom hon vägrat ut sig på många tävlingar och fått stopp eller riv i några tävlingar.. Men det är sånt man får ta ! Jag tränar för en mycket bra hopptränare, Stefan Sjögren. Han hjälper mig mycket bra och förklarar hur jag ska göra och jag tycker det har börjat gå bättre och bättre med henne :)
Min syster tävlar henne dressyr och där går hon mycket fint, läs mer på hennes blogg :)
SysterYster är ett sto som är 12 år :)


Min fina ponny! Hoppar stort och fint över hindrena!

Har ni frågor eller något är det bara till att fråga ! DU når mig på min mejl : [email protected] eller så slänger du en kommentar ! ;)

MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0