Hoppträningen ! <3

Hoppträningen i tisdags gick rikigt bra faktiskt ! Amoro var sjukt duktig ! :D  Det kommer att komma lite bilder sen :)






Idag har jag inte gjort så mycket förutom att va med Ada och att jag har ridit Amoro , men det kommer jag till sen hur det gick ;) Senhar vi gjort mat till oss ! :D vi var såååå duktiga ! :D vi grillade kyckling och hade makaroner till det ! Mmmmmm :) <3 Sen får i se om man sover över med Ada en natt till ;) Vi har sovit över väldigt mycket nu hihi ;) Men ja jag får väl berätta lite om dagens ridning :) Amoro han var VÄLDIGT pigg ;P Han ville först inte fatta rätt galopp :O Sen när han väl hade rätt galopp så rusade han bara :O han var hel lustig idag han brukar inte vara så :/ .. Men ja han vilade ju igår så ;P Pigg får han gärna vara , men han var lite lustig idag bara ;) <3 



Igår så var man hos Karro med Ada och red ut i skogen med hennes hästar :) det var jätte mysigt :) Vi red ner till en sjö och "badade" lite ;)  


Men ska gå nu hej svej ;)


//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0