Pay And Jump ! :)

hej hej , nu har jag kommit hem efter en Pay And Jump med mina två hästar :) <3
Resultat för Syster-Yster : Fick ett stopp i 80 :/ Hon hoppade jätte fint annars :D Sen i 90 så stannade hon jätte mke :O Hon var inte som hon brukade :( Men sen hoppade jag en gång till och då gick hon klockrent :D Felfri ritt :) Super nöjd med det resultatet ! ! ! ! + Det var på gräs bana :)
Amoros resultat : I 90 så nollade han :) HAN VAR VÄLDIGT SPÄND ;D Han skulle visa upp sej haha :P <3 Sen i
1m så fick jag riv på första :/ Men det var jag som la han fel.. Annars gick han med jätte bra :) Super nöjd med han också :)

Och nu sitter jag här ny duschad och skriver :) Och imorgon blir det att åka till Råå  camping med lite folk i stallet :) Någon av dagarna ska vi till bakken ! :D Super kul ! Sen ska vi nog till Helsingborgs dagarna någon dag :) <3 Men nu ska jag gå :) HEJDÅ ! :) <3


//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0